piątek, 22 sierpnia 2014

Na chwile..

Cześć!
Od czerwca miałam pisać bloga regularnie, ale tak jakoś wyszło. Wakacje dobiegają końca, niestety pozostało nam jeszcze 9 dni laby. Później nauka, nauka, nauka i nauka.

Podsumowując tego roczne wakacje uważam za udane :) Tyle się wydarzyło, za dużo by opowiadać.
29 lipca spotkałam się z moją internetową przyjaciółką Julią :) Julia przyjechała do Gdańska na 5 dni, cieszę się że mogłyśmy razem spędzić ten czas i poznać się jeszcze bardziej. W sierpniu ja miałam jechać do niej, ale wszystko się skomplikowało i w końcu nie pojechałam. Ale za to jadę do niej na ferie zimowe.


Pogoda w te wakacje była super, dużo czasu spędziłam na plaży z przyjaciółmi.
Co roku w Gdańsku jest Jarmark Dominikański, na którym również byłam z 4 razy. Kupiłam sobie na jarmarku plecak tak jaki chciałam już od dawna. Jest on praktyczny i dużo się w nim mieści.


Wczoraj wybrałam się na zdjęcia z Martyną ( KLIK ) było dosyć ciepło więc nie mogłyśmy przegapić takiej okazji, i skorzystać z ostatnich promieni słońca XD





bluzka Terranova/ spodnie Terranova/ plecak Jarmak Dominikanski/ nike roshe run/ okulary (?)

Nie wiem czy zauważyliście ale przefarbowałam sobie włosy, lepiej? :)
Następna notka ----> " Back to school haul "
Sandra ;*

1 komentarz: